Followers

Tuesday, December 27, 2011

Salam Perkenalan .

Assalamualaikum !


First entry saya nak perkenalkan diri saya , haii semua ! ^^ . Nama saya Raja Nur Shahira Afiqah Bt. R.Azlan Shah . Nama ayah saya R.Azlan Shah B. R.Abas dan nama ibu saya Siti Mariam Bt. Idris . Saya puteri sulung bagi ibu dan ayah saya , saya juga cucu sulung kepada Natok & Oma ^^ . Kenapa pelik saya panggil atuk dan nenek saya ? Ikut cara sendiri laa kan >.< , saya lahir pada 10/7/2011 di Hospital Besar Seremban . Nama panggilan saya "SYAFI" , saya akan gelarkan diri saya Syafi lepas ni sebab nama Syafi ni De'Su saya yang berikan nama tu . Dia kata gabungan nama dari Shahira & Afiqah , Sya+Fi . Maka jadilah Syafi , Ayahlang saya suka panggil nama saya Syafi bila dia balik rumah Oma . Sekarang ini umur saya baru 5bulan ^^ , pelik tak saya boleh menaip blog ? Sebenarnya blog ni De'Su saya yang buatkan khas untuk saya , De'Su suka tangkap gambar saya dan ambil video bila saya buat sesuatu . Nanti De'Su tolong postkan gambar-gambar saya dan video yang telah De'Su ambil ya ^_^ . Buat masa sekarang ni saya duduk dengan Oma saya , di rumah Oma saya ada Natok , Ayahlang , Bonda , Uncle & De'su . Saya sayang mereka semua sebab mereka jaga saya dengan baik . Itu saja buat masa ni dari Syafi , terima kasih ! 

Salam Perkenalan ^__^ .

Posted by De'Su .

No comments:

Post a Comment